joi, 27 octombrie 2011

Simple ideas

Ideea crearii acestui blog mi-a venit intr-o zi infernala de stat in banca la facultate,genul acela de zi in care as prefera mai degraba sa citesc,decat sa ascult nu stiu ce teorie elaborata de nu stiu cine. In timpul acela ma gandeam:"hei, poate ar trebui sa fac un blog despre carti....ok,nu e cine stie ce idee, dar ar fi tare sa ii indrum si pe altii sa citeasca anumite carti pe care eu le consider de calitate si care m-au ajutat din multe puncte de vedere". Asa ca am ajuns acasa, am deschis laptopul, am accesat site-ul, am creat blogul si iata-l! Sper ca o sa extind acest blog si o sa-l fac interesant pt toata lumea. Ok, v-ati putea intreba ce m-a apucat sa fac un blog taman despre carti. Ei bine, sunt una dintre acele persoane care este de parere ca cititul te ajuta extrem de mult, dezvoltandu-ti vocabularul, cultura generala etc. Poate vi se pare o idee cam invechita.Mie nu. Am inceput sa fiu pansionata de carti din clasa a 9-a, cand una dintre prietenele mele, pur si simpu, m-a tarat int-o biblioteca sa isi ia ea carti. Pe vremea aceea nu prea eram eu cu cititul, dar ceva din atmosfera acelei biblioteci m-a facut sa ma opresc putin printre rafturi si sa dau,totusi, o sansa acelor volume prafuite, noi sau vechi care zaceau acolo. Asa se face ca prima carte care mi-a cazut in mana si care mi-a "deschis" apetitul pentru citit a fost "Ingeri si Demoni" de Dan Brown. Cu recenzia acestei carti si cateva opinii personale voi incepe acest blog si sper sa aduc cat mai multe informatii in ceea ce priveste lectura. Asa ca va invit sa va bucurati de acest blog!

Un comentariu: