joi, 27 octombrie 2011

Cum s-agati un star de cinema? de Kristin Harmel

Claire Raily, senior-editor la revista de top „Mod”, primește pe neașteptate vestea că trebuie să-i ia interviu lui Cole Brannon, cel mai dorit actor de la Hollywood. Nici gând să flirteze cu acest bărbat irezistibil, in ciuda faptului că iubitul ei alesese „calea” celibatului. Numai că socoteala de-acasă nu se potrivește cu cea din târg și astfel unul dintre tabloide publică un articol compromițător despre cei doi, împreună cu o serie de  fotografii „picante”. Viața lui Claire devine un nesfârșit traseu cu obstacole printre reviste si ziare de scandal, dar și printre părerile si bârfele colegelor invidioase, ca mai apoi totul să se termine printr-o fabuloasă apariție pe covorul roșu, alături de cel mai sexy și „proaspăt agățat” star de cinema de la Hollywood. O comedie absolut spumoasă ce merită citită.

Personal opinion: Cartea aceasta am descoperit-o cand cautam de zor in biblioteca mea o carte care sa fie amuzanta si sa nu ma plictiseasca. Atunci cand am dat de ea si i-am citit titlul m-am gandit:"Ok,sper sa nu fie una dintre acele carti ca un fel de ghid in care capitolele au nume de genul: 30 de sfaturi ca sa pui mana pe el(in cazul cartii de fata, pe un star de cinema)". Dupa ce m-am gandit putin, am decis totusi sa o iau si sa o citesc si cred ca am facut o alegere stralucita. Este o comedie, romantica as putea spune, care te va face sa razi necontenit,odata ce treci de fiecare pagina. Am observat o oarecare asemanare intre protagonista cartii, Claire, si personajul Carrie Bradshaw din serialul "Sex and the city": amandoua au parte de peripetii in ceea ce priveste dragostea, si inca ce peripetii! Sper sa adorati cartea aceasta, pentru ca merita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu